Monday, July 18, 2011

Tudung Menyerupai Birawati Kristian

Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Salam, maaf kenyataan ini mungkin akan menyinggung perasaan sesetengah pihak. Or otherwise, think positive. Maybe there is a truth about it. We can improve. " Dan hendaklah di antara kamu satu puak yang menyeru dan menyuruh berbuat kebaikan dan melarang segala yang salah. Dan demikian adalah orang yang berjaya" (Surah Ali Imran. Ayat 104)

Sumber: Google

Sumber: Google
RAMAI YANG MASIH TIDAK MENGETAHUINYA.. MAKA SAMPAIKANLAH KEPADA MEREKA

Kafir laknatullah untuk menyesatkan wanita Islam. Adakah ini suatu kebetulan? Sememangnya agenda Kristian amat dahsyat untuk menjahanamkan umat Islam. Mungkin ramai yang tidak mengetahui dan sedar.. Sebar2kan lah.

"Ya Allah, selamatkan wanita Islam".
"Wahai wanita, janganlah kamu memakai tudung yang dibutang/dipin dibelakang sehingga menampakkan bentuk leher di hadapan. Kerana ia bukan tujuan sebenar menutup aurat! Malah lebih teruk ia merupai seperti birawati kristian! Tidakkah anda terasa terhina? Tidakkah anda berasa berdosa?"

Jauhlah dari memakai sebarang pakaian yang menyerupai orang kafir walaupun ia adalah tudung! Agenda jahat orang kafir itu sangat halus sehingga kita tidak sedar.

Hadis Nabi Muhammad S.A.W. : "Barang siapa yang meniru sesuatu kaum, maka ia termasuk di kalangan kaum itu". Riwayat Abu Daud.

No comments:

Post a Comment